من الفيس عليك أنا خايف يا بلوجر :(



الواحد كان بيلاقي نفسه هنا على بلوجر ... بيفضفض وبيغوص جوه ف أعماق نفسه
بيتعرف على نفسه ويحكي معاها ويسمعها
مساحه مناسبه لاهي مبهوقه ولا هي تكتيفه ... ومتابعين شبهك


من إيجابية بلوجر في الكشف عن جوانياتك وآرائك واتجاهاتك وإيه بتحب وإيه بتعرف
لسلبية مشاركة ونسخ وإعجاب ونشر وضم أصدقاء بالهبل من غير قيمه مضافه حقيقية

مساحه من الخصوصية ومحكمه ومتفصله على مقاسك وإنت اللى بتحدد أبعادها ... ما بقتش موجوده
لمساحه مالهاش آخر من الهِو وكشف المستور والعري الإجتماعي على فيس بوك

كنت باتمنى ألاقي فكرة جديده أو خاطره أو موقف يعزز رجوعي لبلوجر ولمساحتي المحببه بسرعه
دلوقتي نفسي ألاقي حاجه واحده تزقني و تبعدني عن حرامي الوقت ده وموش لاقي بسبب الإدمان اللاإرادي اللي اتزرع جوايا أنا وكتير من اللى حواليا

للأسف بلوجر بقا ذكرى ... وفيس بوك بقا الموضه والواقع

يهِدُه الفيس ... اللهم رجعه لبلوجر الحبيب

0 Response to من الفيس عليك أنا خايف يا بلوجر :(